2012. április 29., vasárnap

Film rovat 1: Horrorra akadva 4 [vélemény]

Borítókép
Scary Movie 4 - Horrorra Akadva 4

Hát hol is kezdjek bele.. Mivel nagy Horrorra akadva 'fan' vagyok és volt időm is gondoltam nézek valami filmet. A választásom ma a Horrorra Akadva 4-re esett.

Először is a film rövid története:
~ Alighogy összejön Tom, az ostoba darukezelő és Cindy, a még ostobább ápolónő, hatalmas háromlábú mp3-lejátszók nőnek ki a földből, és eszeveszett pusztításba kezdenek. Miközben az ütődött pár nekifog megmenteni a Földet, özönlenek az elvetemült idegenek, nyomukban a Horrorra akadva filmektől megszokott poén felhozatallal. ~
[forrás: moovie.cc]

Jigsaw
A film [mint azt már megszokhattuk] rengetek horror film vicces [groteszk] változatának nevezhető. A mostani paletta ahogy elnéztem a Fűrész, Átok [remélem ez az a film amire gondolok.. majd utánanézek még és javítom.. ] című filmekből lett 'összeválogatva ha lehet ilyet mondani. Gyakorlatilag a Fűrészes 'résszel' kezdődik és szinte zárul is, mikor Jigsaw bocsánatot kér mindenkitől idézem: 'Bocsánat, hogy megöltem több millió embert.. Na'
A filmben rengetek 'sztár' megfordul itt van például:
  • Bill Pullman
  • Leslie Nielsen
  • Carmen Electra
  • Shaquille O'Neal
  • Mike Tyson
  • és a három Playboy nyuszi: Bridget, Kendra és  Holly
[Saját Vélemény:] 8/10 Jó kis film, nézhető, élvezhető Vígjátéknak sem utolsó jó ötletek vannak benne, célját elérte a film > Jókat röhögtem rajta. Viszont azért kapott csak 8 pontot mert poénos-poénos, de néhány poén kicsit 'elcsépelt' [énis jobb poént hoztam volna ki belőle]. Ettőé függetlenül szerethető film és ajánlom mindenkinek!
_______________
Film Infó:





  • Kategóriák: Vígjáték
  • Idő: 89 perc
  • Év: 2006
  • Rendező(k): David Zucker
  • Író(k): Craig Mazin, Jim Abrahams

  • Trailer

    F-Zero`

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése